Sabtu, 01 Januari 2011

Brother in Arm 3D "EARNED IN BLOOD"


Throughout the five missions of this game, you will get a chance to show off all military talent and ability to use your weapon. You must master the sniper rifle, grenades, machine guns to repel the enemy Thompson you to immediately leave. With a bazooka, you'll shoot buildings where Nazis hiding and brought massive destruction with impressive realism.

You should be able to direct the M-4 Sherman and engaged in combat with Rommel's Panzers. Do everything in the enemy lines by firing bullets in the German bunkers, Panzers, armored trains and buildings, and immediately destroy your opponents! Besides you can beat the Germans at the Easy level, you will also have the opportunity to address the higher level that is hard or veteran to challenge the more appalling.

In Brothers In Arms: Earned in Blood 3D, you'll maneuver through a 3D world with an amazing storyline with a plane over the fence, buildings exploding and stronghold attacks that will allow you to immediately dive into the intensity of the most horrific battles of World War II withdrawal. Game design with Third-person view will bring the atmosphere of gripping into the game like watching Hollywood movies.


 Install instructions:
1. Only for Symbian or s60v2 s60v1 s60v3 which kompertibel
2. Extracts Results Download BIA3D-EIB.zip
3. Copy-Paste Folder BIA3D EIB in your Symbian storage device to the MMC / System / Apps
4. Full Version game played Ready


Sepanjang 5 misi permainan ini, Anda akan mendapatkan kesempatan untuk memamerkan semua bakat militer dan kemampuan menggunakan senjata Anda. Anda harus menguasai senapan sniper, granat, senapan mesin Thompson untuk mengusir musuh Anda agar segera pergi. Dengan bazooka, Anda akan menembak bangunan di mana Nazi bersembunyi dan mendatangkan kerusakan secara besar-besaran dengan realisme yang mengesankan.

Anda harus mampu mengarahkan M-4 Sherman dan terlibat pertempuran dengan Panser Rommel. Lakukan segalanya di dalam garis musuh dengan menembakkan peluru di bunker Jerman, Panser, kereta berlapis baja atau bangunan, dan segera hancurkan lawan-lawan Anda! Selain Anda dapat mengalahkan pasukan Jerman pada level Easy, Anda juga akan memiliki kesempatan untuk mengatasi level yang lebih tinggi yaitu Hard atau Veteran untuk tantangan yang lebih menggemparkan.

Dalam Brothers Dalam Arms: Earned in Blood 3D, Anda akan bermanuver melalui dunia 3D dengan jalan cerita yang menakjubkan dengan pesawat melewati pagar, bangunan meledak dan serangan benteng yang akan memungkinkan Anda untuk langsung menyelam ke dalam intensitas pertempuran yang paling mengerikan layaknya Perang Dunia II. Game dengan desain Third-person view ini akan membawa suasana mencengkeram ke dalam permainan seperti melihat film Hollywood.

Petunjuk Install :
1. Hanya untuk Symbian s60v1 atau s60v2 adn s60v3 yang kompertibel
2. Ekstrak Hasil Download BIA3D-EIB.zip
3. Copy Paste Folder BIA3D-EIB dalam Perangkat penyimpanan HP Symbian anda ke MMC/System/Apps
4. game Full Version Siap di mainkan


KLIK LINK DI BAWAH UNTUK DOWLOAD

0 komentar:

Posting Komentar

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More